Nabór na stanowisko urzędnicze Referent w dziale gospodarki nieruchomościami

To jest archiwalna wersja strony zmienionej: 18.08.2025, 23:59
z powodu: Dodano informację o wynikach naboru Przejdź do wersji aktualnej.
Numer konkursu:
Opublikowane:06.08.2025, 22:13
Zakończenie:18.08.2025, 23:59
Rozstrzygnięcie:19.08.2025, 12:00 (jeszcze nierozstrzygnięty)
Podlega Ustawie:nie
Kontakt:

Nabór na stanowisko urzędnicze Referent w dziale gospodarki nieruchomościami

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Gostyniu

ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze

referent w Dziale Gospodarki Nieruchomościami

w wymiarze czasu pracy 1/1 etatu

 

1.Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie;

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane – z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4) nieposzlakowana opinia;

5) wykształcenie minimum średnie;

6) co najmniej 3 miesięczne doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej lub pół roku pracy na podobnym stanowisku;

7) prawo jazdy;

8) znajomość obowiązujących ustaw:

1.  Ustawa o samorządzie gminnym.

2.  Ustawa o pracownikach samorządowych.

3.  Ustawa o finansach publicznych.

4.  Kodeks cywilny.

5.  Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego.

6.  Ustawa o podatkach i opłatach lokalnych.

7.  Ustawa Kodeks postępowania administracyjnego.

8.  Ustawa o ochronie danych osobowych.

9.  Ustawa o dostępie do informacji publicznej.

10.  Instrukcja kancelaryjna i archiwalna.

11.  Uchwała Rady Miejskiej w Gostyniu w sprawie ustalenia zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Gostyń.

12.  Uchwała Rady Miejskiej w Gostyniu w sprawie wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy Gostyń na lata 2023 – 2027

13.  Uchwała Rady Miejskiej w Gostyniu w sprawie sposobu ustalania cen i opłat oraz zasad korzystania z obiektów i urządzeń użyteczności publicznej gminy Gostyń

2.Wymagania dodatkowe:

1)umiejętności i predyspozycje – sumienność, dokładność, komunikatywność, umiejętność planowania i organizowania pracy, porządkowanie dokumentów, samodzielność w działaniu, odporność na stres, terminowość, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność pracy w zespole, wiedza specjalistyczna, zorientowanie na rezultaty pracy.

 

3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieszkaniowym i lokalowym zasobem gminy.

Pomoc przy prowadzeniu spraw związanych z administrowaniem gminnymi nieruchomościami (grunty, budynki, lokale, świetlice).

Szczegółowy zakres obowiązków został określony w opisie stanowiska.

 

4.Informacja o warunkach zatrudnienia:

1) miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Gostyniu, ul. Nad Kanią 107;

2) rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze praca administracyjno-biurowa w znacznym stopniu samodzielna, zadania do wykonania zmienne, uzależnione od potrzeb, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, czas pracy jednozmianowy w podstawowym systemie pracy od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00, stanowisko pracy wyposażone w sprzęt biurowy, komputer, środki łączności;

3) pierwsza umowa na czas określony do 6 miesięcy, obowiązek odbycia służby przygotowawczej;

4) planowany termin zatrudnienia: wrzesień 2025 r.

 

5.Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami:

W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o zatrudnieniu wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Gostyniu, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 % ogółu zatrudnionych.

 

6.Wymagane (niezbędne) dokumenty i oświadczenia:

1) kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie;

2) dokumenty poświadczające wykształcenie;

3) oświadczenie o posiadaniu:

a) obywatelstwa polskiego,

b) o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

c) zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

d) o nieposzlakowanej opinii,

4)zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a art. 9 ust. 2 lit. a RODO oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez administratora, którym jest Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Gostyniu, ul. Nad Kanią 107, 63-800 Gostyń, swoich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu prowadzenia naboru na stanowisko Referenta ds. gospodarki nieruchomościami;

5) opis stanowiska;

6) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;

 

7.Dodatkowe dokumenty:

1) CV;

2) inne dokumenty, oświadczenia potwierdzające dodatkowe wymagania, kwalifikacje;

 

8.Oferty zawierające wymagane dokumenty i oświadczenia należy przesyłać na adres:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Gostyniu ul. Nad Kanią 107, 63-800 Gostyń lub dostarczyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem – Referent w dziale gospodarki nieruchomościami pod wyżej wskazany adres lub do Biura Parkingów przy ul. Łąkowej w Gostyniu (Targowisko Miejskie) w nieprzekraczalnym terminie do 18 sierpnia 2025 roku. (liczy się data wpływu do Zakładu).

 

9.Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych dostępna jest na stronie internetowej www.zgkim.gostyn.pl w zakładce „Dane osobowe”.

 

10.Pakiet informacyjny zawierający opis stanowiska pracy, formularz kwestionariusza osobowego kandydata oraz formularz wymaganego oświadczenia mogą Państwo otrzymać w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej przy ul. Nad Kanią 107 lub Biurze Parkingowym przy ul. Łąkowej (Targowisko Miejskie) oraz na stronie internetowej www.zgkim.gostyn.pl.

 

11. W Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej obowiązuje Procedura zgłaszania przypadków naruszeń prawa oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń, wprowadzona Zarządzeniem 9 Dyrektora ZGKiM z 17 grudnia 2024 roku.

 

 

Uwagi:

1. Dokumenty i oświadczenia winy być własnoręcznie podpisane lub potwierdzone za zgodność z oryginałem.

2. Dokumenty aplikacyjne kandydata zawierające dane osobowe, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji i zatrudniony, zostaną dołączone do jego akt osobowych.

3. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego w trakcie naboru kandydata, a po tym okresie zostaną zniszczone komisyjnie w oparciu o protokół zniszczeń.


Załączniki:

1. Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o zatrudnienie

2. Kwestionariusz osobowy

3. Opis stanowiska pracy

4. Oświadczenie kandydata


Opublikował: Krzysztof Wojtkowiak
Publikacja dnia: 06.08.2025
Dokument oglądany razy: 698