Archiwum

Oświadczenie dotyczące zwrotu opłaty targowej


W związku z unieważnieniem Uchwały Nr XIII/158/25 Rady Miejskiej w Gostyniu z dnia 8 maja 2025 r., w sprawie wprowadzenia opłaty targowej, określenia wysokości stawek opłaty targowej, zasad poboru oraz zwolnienia, osoby, które uiściły opłatę targową w okresie od 2 do 11 czerwca 2025 r., mają prawo do jej zwrotu w części stanowiącej różnicę pomiędzy opłatą wprowadzoną powyższą uchwałą a obowiązującą uchwałą.

Aby ubiegać się o zwrot opłaty, należy złożyć wniosek, który jest dostępny na stronie internetowej Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Gostyniu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. We wniosku należy podać:

  • numer konta bankowego, na które zostanie dokonany zwrot,
  • dane osobowe wnioskodawcy.

Do wniosku należy dołączyć pokwitowanie wpłaty, które zostało wydane przy uiszczaniu opłaty targowej.

Wnioski o zwrot będą przyjmowane do dnia 8 lipca 2025 r. Po weryfikacji zgłoszeń, zwrot opłaty zostanie dokonany przelewem na wskazany numer konta w ciągu 30 dni od dnia złożenia wniosku.



Wniosek o zwrot opłaty – do pobrania

Opublikował: Krzysztof Wojtkowiak
Publikacja dnia: 14.07.2025, 07:57
Dokument oglądany razy: 172
Podpisał: Krzysztof Wojtkowiak
Dokument z dnia: 14.07.2025